Klacht: scheur in broek supertrash

op 13 juli 2016 over Supertrash in de categorie Kledingwinkels

In December 2015 heb ik een supertrash jeans gekocht (Random Used Sateen). Nu scheurt deze broek van €120,- uit voor bij de rits.
Ik vind dat een broek voor zo’n prijs niet binnen een half jaar kapot mag gaan.

Een nieuwe broek/tegemoetkoming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supertrash

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Supertrash in behandeling genomen

Bericht van Supertrash

1 jaar geleden - Hi Amelie, Via de website van Klacht.nl zijn we attent gemaakt op jouw klacht. Wat vervelend om dit te horen. Kun je aangeven waar je de broek hebt aangekocht? Liefs, ST. studio

Reactie van de melder van de klacht Amelieslagter

1 jaar geleden - Bedankt voor je reactie! Ik heb de broek gekocht via de webshop Jolivo. Ik heb hun ook op de hoogte gebracht van de scheur maar zij zeiden niets voor me te kunnen betekenen aangezien het een aankoop is van 24/12/15. Groetjes Amelie

Bericht van Supertrash

1 jaar geleden - Hi Amelie, Bedankt voor je reactie. In het geval van een klacht is het van belang dat deze wordt gemeld aan het bereffende verkooppunt, zoals jij ook netjes gedaan hebt. Wanneer zij besluiten de klacht volgens de door hen opgestelde klachtprocedure niet in behandeling te nemen is er helaas niet veel meer dat wij kunnen doen.. De officiele garantietermijn is inderdaad een half jaar.. Liefs, ST. studio

Alle klachten die gemeld zijn door Amelieslagter