Klacht: Scherm laat los

op 21 september 2017 over Telefoonmaken.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

In december 2016 een scherm laten vervangen van een iphone 6s. Na 6 maanden heeft de lijm losgelaten van het scherm waardoor er nu een ruimte zitten tussen het frame en het scherm.
Dus vandaag terug gegaan naar de winkel in Dordrecht. Daar werd ons verteld dat je maar 3 maanden garantie hebt en dat die al verlopen is. Afijn was te verwachten natuurlijk.

Vervolgens zijn we naar de apple store gelopen om navraag te doen. Hier werd ons verteld dat het loslaten vaak gebeurd met imitatieschermen. Zijn we mooi klaar mee.

Er is ons toen verteld dat het A+ kwaliteit zal zijn wat nagenoeg hetzelfde is, maar dat was een mooi verkooppraatje. Wij gaan nooit meer naar zo een habbi babbi zaak als deze.

Garantie is nu vervallen door dit scherm, het laat los en ze willen ons niet helpen door het te lijmen of.wat dan ook.

Kortom nooit laten doen, geef 10 euro meer uit en laat het officieel doen en niet van die namaak rotzooi !!!! Was notabene nog 190 euro ook!! Belachelijk

Een nieuw scherm of deze lijmen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefoonmaken.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal durinck