Klacht: Scheinheilig en niet constructief

op 14 januari 2014 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

Ik heb mij de afgelopen jaren in een lastig pakket gewerkt, waar ik nu graag een einde aan wil maken! Dit wil ik doen door een bedrijf op te starten, waarvoor ik een lening nodig heb. Die lening kan alleen verstrekt worden als er voor mijn openstaande schuld bij de ABN Amro minstens zes maanden een vlekkeloze betalingsregeling loopt.

Ik heb daarom voorgesteld dat ik 6 termijnen in 1x betaal als ik van hun een brief kan ontvangen met daar in een bevestiging dat dit keurig is verlopen de afgelopen zes maanden. Dan kan ik mijn bedrijf opstarten en onder andere hun terug betalen.

Maar nee, dit is volgens de management mevrouw een ‘pertinente leugen'(met een bekakt stemmetje).

Te triest voor woorden natuurlijk, alsof mevrouw zelf nog nooit een briefje voor haar kinderen schreef..

Het is echt genant om dit te horen van notabene een incasso bureau die aan de lopende band liegen en bedriegen om hun geld maar te innen. Daarnaast is het dubbel genant, want iedereen in Nederland weet wat er met de ABN is gebeurd nadat duizenden gestudeerde koppen het niet meer konden handelen. Een miljarden bedrijf krijgt willekeurig steun van de gemeenschap(miljarden euros), maar ik kan geen te laat briefje krijgen voor een lening van 20.000 euro?

Een dergelijke brief ontvangen zoals bovenstaand beschreven, slechts een leugentje om best wil die geen enkele invloed zal hebben op een kwetsbaar administratief proces.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spongebob