Klacht: MBO Financiële Administratie

op 16 april 2018 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Ik ben vorig jaar april begonnen met de opleiding MBO Financiële Administratie. Wat 9 maanden had moeten duren is uitgelopen tot een jaar stress en frustratie. Ik haal volgens de examencommissie iedere keer een 5,2. Voor de module Administratie en Registratie heb ik zelf tijdens het inzagemoment gezien dat er 5 vragen die goed waren maar ze gaven die als fout zodat ik dan 5.2 haal. Ik heb bij het BCN centrum in Utrecht een bezwaar ingediend maar die kwam nooit aan. Ik ben de volgende ochtend door een medewerker van Scheidegger gebeld en zij adviseerde me het bezwaar nog een keer te doen. Helaas herinner ik me alleen de inhoud van twee van de 5 vragen. Ik kreeg later te horen dat ik mijn bezwaar moet onderbouwen, dat heb ik gedaan en ik zou 5 april een antwoord krijgen. Op 5 april om 17:01 op kreeg ik een e-mail van NCOI dat mijn bezwaar wordt uitgesteld. 1 plus 1 is twee ze vertragen het proces. Ik heb weer zitten knokken voor Debiteuren- en Crediteurenbeheer, heb het examen 13 april gedaan, vond het examen te doen maar was verbaasd met 4,6. Ik heb al eerder bezwaar gedaan en zou de inhoud van zoveel vragen nooit kunnen herinneren om een bezwaar in te dienen voor Debiteuren- en Crediteurenbeheer. Ik heb heel veel klachten gelezen en alles wijst erop dat ze je niet laten slagen totdat je voor alle drie de examenpogingen hebt betaald en dat vind ik niet kunnen dat een opleidingsinstituut zulke handelswijze op na houdt. Ik heb echt het idee alsof iemand mij saboteert.

Als mijn laatst twee examen opnieuw worden gekeken zodat ik dit kan afronden en verder kunnen gaan studreren.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Verslagen