Klacht: Scheermesjes/Alektum

op 24 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Krijg opeens een brief van Alektum. Heb ze dan ook gebelt met de vraag waar het over ging, nou iets met scheermesjes dus. Meneer gaf aan dat het vrijblijvend is etc. Ik heb gevraagd of dit in de algemene voorwaarden stond (die ik niet heb) en hij gaf aan van wel waarop ik vroeg of hij die voorwaarden naar mij toe kon sturen, maar nee hoor dat moest ik zelf doen bij de opdrachtgever “hier heb je het nr u heeft een overeenkomt met hen en niet met ons vraag maar zelf op”. Ik weet niet aan wat voor incassobureau jullie je zaken uit handen geven maar weet wel dat er betere zijn, aangezien ik zelf voor 1 werk. Ik betaal de 57 eu absoluut niet. Waarom? Omdat ik vind dat ik ben opgelicht, de incassobureau niks voor je doet en erg onbeschoft is voor een “tussenpersoon” en omdat de algemene voorwaarden/vervolgpaketten nooit ontvangen zijn. Wel had ik trouwens een aardige medewerker van stelle/estelle aan de lijn die de overeenkomst heeft ontbonden. Verder moet ik met alektum wat regelen over de betaling maar goed dat gebeurt mooi niet.

Aangezien er zoveel klachten zijn even wat doen aan de algemene voorwaarden of wat eerlijker te werk gaan. Andere incassobureau is ook misschien een oplossing. En het dossier bij Alektum laten sluiten zal ook een prima oplossing zijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 07 februari 2014 om 09:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestigen wij u het bovengenoemde lidmaatschap te hebben stopgezet. U ontvangt geen pakketten meer van ons.

Helaas hebben wij geen eerdere reactie van u mogen ontvangen op onze herinneringen die wij eerder naar u hebben verstuurd.

Het incassobureau handelt de vordering met u af.
Dit is de werkwijze die is afgesproken door ons bedrijf.

U kunt het incassobureau bereiken op telefoonnummer 020-4177177
Of mailen naar info@alektum.nl

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Giselaprice