Klacht: Scheermesjes zomaar ontvangen en retour gesteurd

op 18 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik heb in de zomer 2013 steeds reclame gekregen van courlux en toen ik de site heb bekeken werd ik zomaar lid en kreeg automatisch scheermesjes toegezonden wat ik niet wou,die gebruik ik niet.Heb met het bedrijf gebeld en het uitgelegd en kreeg ik een heel vriendelijke vrouw aan de telefoon die zei geen probleem,ik kon het zo retourneren op hun naam en heb ik gedaan,nu na een dik half jaar krijg ik opeens een rekening van een of andere incasco Alektum te Amsterdam en moet binnen 7 dagen maar liefst €43,92 euro betalen aan hun.Ik voel mij nu zeer opgelicht door deze bedrijven,ben er gewoon in geluisd zoals zo velen.Wat moet ik hier mee en als ik niet betaal moet ik voor de rechter verschijnen,om iets wat ik niet eens heb.Kan U mij hier mee de weg wijzen hoe te handelen.En het staat zomaar op mijn partner zijn naam,terwijl die niet eens internet heeft en kan.
Met vriendelijke groet.
J.E.Addens

Ik wil dit schriftelijk ongedaan gemaakt hebben en dat ze mij nooit meer lastig gaan vallen en nooit meer rekeningen sturen of herinneringen ,ik voel mij zeer gebruikt en opgelicht door dit bedrijf of bedrijven omdat hier helemaal niets van klopt zoals bij zo velen al is gebeurt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 23 januari 2014 om 09:41 geantwoord

Geachte heer,

Wat er misgegaan is, is dat wij geen product retour hebben ontvangen. Dat kan een foutje van de post zijn.
Maar waarom heeft u na de herinnering(en) niet weer even contact met ons opgenomen en doorgegeven dat u niets ontvangen heeft? Wij wisten van niets.

Nu is deze bij incasso terechtgekomen, omdat er al veel tijd verstreken is. U zult het met Alektum moeten afhandelen.

Lisa van de berg

Alle klachten die gemeld zijn door Janny1949