Klacht: Scheermesjes woorden maar bezorgd!!!!! STOPPEN ER MEE!

op 11 juli 2017 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Ik kom maar niet af van mijn online product van de scheermesjes….Blijven maar komen. En er woord elke maand van mijn rekeningnummer geld afgeschreven 12,95 euro. ONGEVRAAGDE TOEZENDING

Als ze er nu eindelijk eens mee stoppen.En geen geld meer afschrijven van mijn rekeningnummer! Heb al meerdere malen een mail gestuurd maar je kunt verder niets.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Online Product Service

1 maand geleden - Beste Iga Grzywacz, Wij hebben u afgemeld. U zult vanaf nu geen vervolgzendingen meer ontvangen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd gerust contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Maral Klantenservice Online Product Service.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 21 juli 2017 om 12:33 geantwoord

Beste Igan Grzywacz,

Hierbij hebben wij u afgemeld voor eventuele vervolgzendingen. U zult vanaf nu geen zendingen meer ontvangen, en er zal geen geld meer van uw rekening worden afgeschreven. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u vragen hebben, kunt u altijd gerust contact met ons opnemen.

Klantenservice Online Product Service.

Alle klachten die gemeld zijn door Iga125