Klacht: scheermesjes

op 01 februari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

myn klacht is dat ik de eerste keer gratis scheermesjes heb gekregen en daar alleen port over moest betalen ik heb nu weer scheermesjes gekregen terwijl ik ze niet heb besteld en ook geen lid ben geworden u kan ze terug krijgen dan moet u zelf maar de kosten betalen heb er niet om gevraagd vindt dit ook wel heel brutaal bij deze wil ik ook niks meer ontvangen van u bedrijf m.v.g.lowina stobbe

Gewenste Oplossing:

dat u my niet ongevraagd wat toe moet sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Inmiddels heeft u telefonisch contact gehad met ons. Wij wachten op het pakketje dat u terug stuurt.

Met vriendelijke groet,

Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door shanel