Klacht: scheermesjes

op 31 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via online jullie side bezocht er stont dat ik een graties proefpakket zou ontvangen nu heb iuk dit ontvangen nu blijkt dat ik 3,90 moet betalen terwijl ik dacht dat dit graties was anders had ik hier niet op in gegaan en beslist niet elke 3maanden weer nieuwe kosten hoe kom ik hier van af want betaal niksw dit is mislijding in mijn ogen

Gewenste Oplossing:

dat het stopt ik geen scheermesjes of briefen of wat dan ook wil ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

In de voorwarden waar u akkoord mee bent gegaan, staat beschreven dat de verzend en sdministratiekosten 3,90 zijn.

U kunt gewoon opzeggen als u geen vervolgpakket wilt elke 3 maanden. Wij hebben dan ook alles opgezegd voor u.

Wat betreft het proefpakketje, dit kan u terugsturen of houden en betalen.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de berg
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rammstein10