Klacht: scheermesjes.

op 24 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik krijg gister een brief met een aanmaning dat ik het bedrag moet betalen terwijl ik geen eens een product besteld of aangevraagd heb. Ik ben niet van plan dit te betalen. Helemaal niet omdat ik niks ontvangen heb.

De oplossing die ik graag zie is dat ik dit niet hoef te betalen.

Bericht van Courlux International

3 jaren geleden - Beste Daphne, Wij hebben een aanvraag via internet ontvangen voor een proefpakket van Stella Lady. Deze is op 18-10-2013 naar u toegestuurd. Daar gaat deze aanmaning over. We zien uw reactie gaarne tegemoet. met vriendelijke groet, Courlux klantenservice, Marianne

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 07 februari 2014 om 08:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw lidmaatschap is bij ons beëindigd op 24-01-2014.
U ontvangt geen verdere zendingen meer van ons.

Wij zullen bij Post nagaan om te kijken waar het pakket gebleven is. Wanneer u binnen 1 week geen reactie van ons verneemt, kunt u de brief als niet verzonden beschouwen.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door daff90