Klacht: SCHEERMESJES

op 23 maart 2013 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

STOPZETTING VAN SCHEERMESJES NIET TEVREDEN

Gewenste Oplossing:

GEEN LEVERINGEN MEER

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 26 juli 2013 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenmiddag Liedekerke,

We hebben gezien bij de laatste betaling dat u geen lid meer wilt zijn. Helaas is dat een erg lang traject en heeft het langer geduurd voordat uw abonnement stopgezet kon worden. Wanneer u direct met onze klantenservice contact op had genomen hadden we dit eerder voor u kunnen regelen. Ik kan u hierbij bevestigen dat het abonnement stopgezet is en u niets meer ontvangt.

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bellen op het nummer 035 559535 of een e-mail sturen op [email protected] Indien nodig kunnen wij u dan terugbellen.

Met vriendelijke groet,

Pauline
Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door LIEDEKERKE