Klacht: scheermesjes

michael-69 op 30 januari 2013 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in september 2012 kreeg ik plotselimg een brief van Alektum of ik maar €59.76 wou betalen ik heb dus via mail contakt gezocht maar dus nooit meer wat van ze gehoord
na een tweede brief van hun in november maar ff gebeld en toen bleek het om courlux te gaan ,waar ik dus nog nooit van gehoord had in januari weer brief gehad van hun (alektum) weer gebeld en toen zijden ze dat het om 7 zendingen zou gaan,maar ik heb nooit iets gezien of ontvangen ik heb gevraagt om bewijzen te sturen maar nog niks gezien van hun wat moet ik nu doen

Gewenste Oplossing:

als ze toegeven dat ze fout zijn en/of mij alle bewijzen opsturen ,zodat ik naar de politie kan stappen voor aangifte te doen tegen courlex

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Courlux International over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 13 juni 2013 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onderstaande bericht is naar de klant gestuurd:

Beste Michael,

Vervelend dat het bedrag van Alektum voor uw gevoel zo uit het niets kwam.
Er is in juli 2012 een aanvraag binnen gekomen voor een proefpakket scheermesje t.w.v. € 3,90 adm en verzendkosten. Daarvan hebben wij een bevestiging per e-mail toegestuurd. Toen daar geen reactie op kwam zijn we over gegaan tot het verzenden van het proefpakket. Daarbij zat de factuur. De eerste herinnering is per e-mail verstuurd en vervolgens een 2e herinnering ter post. Toen daar ook geen reactie op kwam waren wij genoodzaakt het incassoburo in te schakelen. Daar komen inderdaad incassokosten bij. Het incasso buro hanteert hetzelfde adres als waar alle materialen naartoe zijn gestuurd.

Ik wil u graag verwijzen naar het incassobureau om uw situatie uit te leggen. Dan kunt u met hen zoeken naar een passende oplossing. Dit kunt u doen op het nummer 020-4177177

met vriendelijke groet,

Pauline
Courlux Klantenservice
0900-4564564

Alle klachten die gemeld zijn door