Klacht: scheermesje

op 19 augustus 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

kregen scheermesjes die ik niet bestelde en uiteindelijk tot brief incassobureau, ik stuurde boze brief maar kreeg nu weer mesjes en betalingsoverschrijving

ik heb dit nooit besteld en wil dit niet, laat staan brieven van incasso enz
en ondanks mijn brief hiervoor in mei …

waarover?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Flexifront

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Aangezien uw bericht via deze forumwebsite is binnen gekomen en u geen rechtsreeks contact met ons heeft opgenomen, komen wij later dan u verwachtte op uw bericht terug.Op basis van de gegevens in uw bericht op klacht.nl, kunnen wij u niet vinden in ons klantenbestand. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan willen wij u vragen om uw postcode en/of uw lidnummer te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Als het probleem al verholpen is dan hopen wij dat u naar tevredenheid geholpen bent.Als u verdere vragen heeft dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, dit kan tussen 8.00 en 21.00 op het volgende telefoonnummer 0900-4564564 of per mail [email protected] vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Flexifront

Heeft op 22 juli 2015 om 14:44 geantwoord