Klacht: scheerapparaat 5 manden oud

op 27 december 2012 over Harense Smid in de categorie Electronica Winkels - ketens

koop in juli 2012 een scheerapparaat van panasonic met 4 scheerelementen
vroeg zeer duidelijk aan de verkoper of de beschermgaasjes hiervan niet vlug kapot konden gaan
hij zei bij deze is ander matriaal gebruikt heb hem u een half jaar en heb een hele rij strepen in mijn gezicht van het scheerapparaat waarvan dus een gaatje in het gaasje zit bij de winkel zeggen ze u mag er niet op duwen,u hebt ergens tegen aangestoten allemaal om eronder uit te komen.

ander scheerapparaat.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harense Smid over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Harense Smid een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harense Smid in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harense Smid een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harense Smid

Heeft op 31 december 2012 om 15:08 geantwoord

Geachte heer / mevr.
Ten eerste willen wij u vriendelijk bedanken voor het kenbaar maken van uw klacht.
De Harense Smid doet er alles aan om zoveel mogelijk klachten te voorkomen. Wij hebben via deze site helaas begrepen dat u toch een klacht heeft. Uiteraard lossen wij die gaarne voor u op.
Bij deze vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar beschikken we over uw gegevens en kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.
U kunt ons vinden via onze website: http://www.harensesmid.nl/content/klantenservice/contact.dot
Vriendelijke groet, Webcare Harense Smid

Alle klachten die gemeld zijn door marcelktm