Klacht: SCHANDE ONLINESUNSHOP OPLICHTING

Ik heb een bestelling van 10 Australian gold produkten gedaan bij Onlinesunshop voor een bedrag van 105,50 Euro.
Deze bestelling heb ik op 9 juni 2012 gedaan en tot heden 19 juli heb ik nog niets mogen ontvangen ! ! !
De klantenservice die ze zo noemen is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 13.00 alleen wordt daar nooit de telefoon beantwoord maar hoor je het antwoordapparaat.
Na een 20 tal belpogingen en een aantal emails heb ik tot heden geen reactie van het bedrijf mogen ontvangen en heb ik ook mijn geld niet terug getsort gekregen.
Op 25 juli geef ik het uit handen aan mijn advocaat.
Wat een slechte service en wat een schande dit bedrijf !

Binnen 5 dagen de bestelden producten met een excuus en een tegemoetkoming leveren of mijn geld met rente terug gestort krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 19 juli 2012 om 14:16 geantwoord

Beste klant,

We vinden dit erg vervelend voor u.
Om een passende oplossing aan te bieden of meer informatie te geven over de levertijd heb ik echter wat meer informatie nodig.
U kunt hieronder een reactie plaatsen met u naam of ordernummer.
Zodra ik deze gegevens heb ga ik ervoor zorgen dat deze klacht z.s.m wordt opgelost.

Onze excuses voor dit ongemak.

MVG Online Sun Shop webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door raatsie