Klacht: schandalige service

op 28 november 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Lang verhaal kort: een van ons werd knetterziek op dag 2. Voedselvergiftiging werd per direct uitgesloten door het hotel EN de dokter die moest komen. Daarnaast ging de receptie vrijwel onbeschoft met klachten om en liegt over \’keuringen\’ en zogenaamde bewijzen die nooit aan het licht zijn gebracht over de dag dat de ziekte plaats vond. Neckermann reageert vervolgens niet op de klacht, behalve naar De Vakantiediscounter, waarover was geboekt maar die natuurlijk nergens verantwoordelijkheid voor neemt. Verder was er sprake van \’uiterlijke data\’ die vervolgens weer worden vertraagd, de klacht die niet goed wordt gelezen, het negeren van de klacht en enkel reageren op de voedselvergiftiging terwijl de SERVICE het echte probleem was, etc. En uiteindelijk natuurlijk geen tegemoetkoming naar de klant en geen aansprakelijkheid vanuit wat voor hoek dan ook, die natuurlijk nooit is aangwezen omdat die nooit aan het licht is gebracht. Waar we wel om hebben gevraagd. Service? Begrip? Tegemoetkoming? Niets. Crimineel bijna, net als BOOKING.COM, die zijn daar ook koning in.

Met een tegemoetkoming op wat voor manier dan ook. Bijvoorbeeld een korting op een volgende boeking of een deel van de reis terug betalen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door toscasoraya