Klacht: schandalige service

op 28 november 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Lang verhaal kort: een van ons werd knetterziek op dag 2. Voedselvergiftiging werd per direct uitgesloten door het hotel EN de dokter die moest komen. Daarnaast ging de receptie vrijwel onbeschoft met klachten om en liegt over \’keuringen\’ en zogenaamde bewijzen die nooit aan het licht zijn gebracht over de dag dat de ziekte plaats vond. Neckermann reageert vervolgens niet op de klacht, behalve naar De Vakantiediscounter, waarover was geboekt maar die natuurlijk nergens verantwoordelijkheid voor neemt. Verder was er sprake van \’uiterlijke data\’ die vervolgens weer worden vertraagd, de klacht die niet goed wordt gelezen, het negeren van de klacht en enkel reageren op de voedselvergiftiging terwijl de SERVICE het echte probleem was, etc. En uiteindelijk natuurlijk geen tegemoetkoming naar de klant en geen aansprakelijkheid vanuit wat voor hoek dan ook, die natuurlijk nooit is aangwezen omdat die nooit aan het licht is gebracht. Waar we wel om hebben gevraagd. Service? Begrip? Tegemoetkoming? Niets. Crimineel bijna, net als BOOKING.COM, die zijn daar ook koning in.

Met een tegemoetkoming op wat voor manier dan ook. Bijvoorbeeld een korting op een volgende boeking of een deel van de reis terug betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 30 januari 2017 om 17:15 geantwoord

Heeft op 30 januari 2017 om 17:31 geantwoord

Niet akkoord, dit ís geen oplossing.

De klacht betreft niet mijn fysieke klachten, enkel daarop wordt gereageerd. Die waren enkel de aanleiding tot de harde waarheid van het boeken van reizen tegenwoordig: snel geld verdienen en klachten nooit maar dan ook nooit compenseren. Dat lijkt niemand te begrijpen, dat ziek worden niet het punt is van deze klacht. Laat me duidelijker zijn in wat het wel betreft:

Het betreft de SERVICE vanuit Thomas Cook zowel als het hotel, of beter gezegd, het gebrek daaraan. Het betreft het niet eens overwegen van de mogelijkheid dat het voedsel er iets mee te maken kon hebben. Het betreft de enorm vlotte beslissingen van zowel dokter, hotel als elke andere partij om vooral niet te kunnen indenken dat dit iets anders kon zijn dan een buikgriep, het gebrek aan professionele beoordeling van de dokter die zonder een laboratoriumtest die veronderstelling niet had mogen maken. Dat het hotel een lulverhaal heeft opgehangen over dat het voedsel zou worden getest, wat voor de data dat ik ziek werd nog niet eens was gedaan toen wij vroegen om een schriftelijk document hiervan. Dit hebben we ook bewezen, dat het hotel tegen ons loog over de test. Dat de dokter dagelijks rondjes liep op het terrein van het hotel was ook niet vreemd blijkbaar. Of dat er een ambulance voor de deur stond toen we vertrokken. En dat er een invalide washok het omkleedpunt was van het hotel, erg onhygienisch en een volledig waterbalet. Oh, en natuurlijk dat we volledig onbeschoft werden toegesproken bij de receptie is ook niet besproken.

Dus, excuseert mij, maar voor de hoeveelheid ongemakkelijke fenomenen en onacceptabele situaties is een kleine compensatie op zijn plaats. De klacht betreft niet dat ik ziek werd, maar hoe hiermee om is gegaan en daarbij hoe het hotel en de service in het algemeen denken met klanten om te kunnen gaan zonder dat daar iets van consequenties aan verbonden zijn. DAT is waar het hier om gaat. En dat is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door toscasoraya