Klacht: Schandalige klachten afhandeling

Rita van Vliet op 16 april 2019 over Air Europa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 december ben ik met Air Europa naar Cuba gevlogen, helaas heeft mijn koffer op Schiphol geen label gekregen waardoor ze deze na zouden zenden.
Schiphol heeft mijn koffer nog diezelfde dag verzonden naar Madrid, echter is mijn koffer pas naar Havana verzonden nadat ik thuis was, ik heb mijn vakantie moeten vieren zonder spullen en mijn koffer pas terug gekregen nadat ik 5 dagen thuis was.
Toen uiteindelijk mijn koffer in Havana was gearriveerd heb ik toestemming moeten geven om deze te openen, helaas heeft men van de gelegenheid gebruik gemaakt en en allerlei spullen uit ontvreemd.
Ik heb daarop een klacht ingediend bij Air Europa en krijg, schrik niet, nu een vergoeding van € 50.00. De diefstal doen ze niets mee omdat ik geen politierapport kan overhandigen, ik kan echter vanuit Nederland geen aangifte doen. Ik vind de compensatie ronduit schandalig, niet alleen ben ik veel spullen kwijt ook heeft alle ellende een grote stempel om mijn vakantie gedrukt.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval alle gestolen goederen vergoed en een redelijke compensatie voor alle ellende.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air Europa

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air Europa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door