Klacht: Schandalige benadering

op 22 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Ben vandaag gebeld door een prive nummer waar een mevrouw mij op een zeer bedreigende manier heeft benaderd. Ik zou in 2016 produkten van hun hebben afgenomen en niet betaald. Nadat ik aangaf dat ik alles aangetekend had teruggezonden gaf ze aan dat ik dat niet had gedaan. Ik was in eerste instantie overrompeld. Maar gaf toen aan dat ik het een en ander zwart op wit wilde. Daar ging ze niet op in. Mevrouw werd op een gegeven moment zelfs grof met beledigingen naar mijn kant. Dreigen met aangifte bij de politie en de deurwaarder. Ik zou om het maar zo te schrijven niet goed bij mijn hoofd zijn. Verder heb ik nooit mail van hun ontvangen om af te melden en nooit meer iets gehoord tot vandaag. Geen aanmaning of herinnering of iets dergelijks. Er was wel 79 euro afgeschreven wat ik uiteraard gestorneerd heb omdat ik geen gebruik van hun aanbieding heb gemaakt. Ik moet nu 220 euro betalen wat ik uiteraard niet ga doen. Ik zal eerst mijn rechtsbijstand raadplegen.

Als ze me verder met rust laten en geen andere mensen meer lastig vallen met hun dubieuze praktijken.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PCM2017