Klacht: Schandalige aflevering

op 02 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Vanmoof een fiets besteld, voor levering zal ik gebeld worden door het transportbedrijf.
1 er word niet gebeld of gemaild, gevolg is dat Dynalogic voor niets vvoor de deur staat. Jammer voor hen
2 ik vind in de bus een briefje van Dynalogic dat mijn pakket niet bezorgd is kunnen worden. Op de website kan ik een afspraak malen of bellen met het beroemde €045ct/min nummer. MAAR er staat geen leverancier en geen trackingnummwr ingevuld. Op dat moment weet ik nog wat voor pakket het is. Met bellen sta ik in de wacht, dus maar een mail met mijn afpdresgegevens en een foto van hun kaartje. En de vraag om een trackingnummer of afspraak.
3 een mailreactie: om mij te kunnen helpen verzoeken ze mij mijn adresgegevens en het trackingnummer door te geven, duuuuh
4 de volgende dag staan ze weer voor de deur. Ik ben niet niet thuis, mijn vrouw wel. Een doos van zon 1.80m x 1.00m wordt uitgeladen en mijn vrouw vraagt of ze deze achter het tuinhek willen plaatsen (5m verderop)
De tramsporteur wil dit niet doen en laat de doos in de voortuin achter, mijn vrouw (1.60) moet maar zien hoe ze de doos (15kg) achter het hek krijgt.
Hij draait zich om en loopt weg. Mijn vrouw zegt nog dat hij de doos dan maar weer mee moet nemen. Ik ben zelf 2 dagen weg en een teansportdoos met fiets laat je niet een nachtje in de voortuin staan…

SCHANDALIG gedrag

1 Dynaligic moet zijn medewerkers maar eens opvoeden
2 en hun afspraken nakomen (eerst contact opnemen voor een afspraak)
3 vanmoof raad ik aan zo snel mogelijk afscheidt te nemen van dit bedrijf. Doet hun reputatie geen eer aan (ga ik ze ook melden)

Als Dynalogic wil weten wie de bezorger was, ik heb video opnamen van dit 2min durende tefereeeltje

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2017 om 12:50 geantwoord

Geachte heer Boekholt,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. We hebben dit voor u nagekeken en zien dat er inderdaad 3 afspraken staan waarbij onze koerier u helaas niet aangetroffen heeft. Wanneer u een afspraak met ons heeft bellen wij nooit, u ontvangt echter een bevestigingsmail wanneer uw afspraak ingepland is. Vervolgens ontvangt u op de ochtend van de dag waarop we langs komen een specifieker tijdvenster en op het door u opgegeven telefoonnummer ontvangt u een halfuur van te voren een SMS met een tijdstip hoe laat de koerier verwacht te arriveren. Het nummer dat bij uw gegevens staat is geen mobiel nummer. Wellicht heeft u om die reden geen extra informatie ontvangen.

Ondanks dat de koerier de order enkel hoefde af te leveren was het in dit geval, omdat u aangeeft zelf niet thuis te zijn geweest maar dit is natuurlijk informatie waar wij niet over beschikken, handig als het op een gewenste plek werd gezet. Onze oprechte excuses hiervoor. Daarbij willen we wel graag aangeven dat een koerier een strakke tijdplanning heeft en zich hieraan dient te houden, desondanks begrijpen we dat het een vervelende situatie is geweest.

We kunnen op dit moment alleen maar aangeven dat we beamen dat dit niet zo had mogen lopen en dat uw klacht intern is doorgezet om hiervan te leren. Zo kunnen we ons altijd blijven verbeteren en hopen we u onze verbeteringen te kunnen bewijzen in de toekomst. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Fkey