Klacht: SCHANDALIG VERBLIJF MARTINI HOTEL

op 20 augustus 2017 over Voordeeluitjes.nl in de categorie Deal-Sites

Arrangement geboekt bij dit hotel..2 daags ontdek groningen arrangement. Bestond onder andere uit

Keuze uit 1 hoofdgerecht p.p.naar keuze
Gratis hollandcasino
Stadsplattegrond
1 portie bitterballen
Lazy sunday tot 17:00

We mochten vroeg inchecken wat we heel fijn vonden. Vervolgens bij het inchecken gevraagd hoe.laat we zondag er uit moesten zei ze 12:00 . Wij gaven aan dat we graag een lazy sunday wilden. Dat was goed. Alle andere inhoud niet uitgelegd mee gekregen en of op geattendeerd.

In de avond aangeschoven in het restaurant.
Fijn ontvangst, menu op tafel gekregen ze hadden zelfs onbeperkt mosselen. We gaven toen aan goh hoe werkt dat dan? We hebben een arragenment. OW! Waar is jullie voucher.??? Toen pakte ze alles van tafel…DAA R OS EEN ANDER MENU VOOR. hup een a4tje met 3 voor hoofd en na gerechten.

Het rood liep op onze wangen..

Volgende ochtend. Het ontbijt;1 ei over werd niet aangevuld meer.

Tot 2 keer aan toe zijn we gewekt, dat we er uit moeten omdat de kamer door een ander was genboekt. Om 11:30 en 12:30

Nu maar de receptie bellen.

Antwoord. Ja u heeft niks aangegeven. Wij hebben de kaarten niet gegeven.omdat mensen er geen gebruik van.maken. dat is zonde. U had de voucher moeten ophalen. Het is heel druk.we hebben uw kamer nodig.

Wij zijn zo ontzettend teleurgesteld. 2,5 uu rijden..148 euro lichter..en voor wat?

Wij gaan regelmatig weekenden weg maar dit??

NOOIT MEER

Wij willen de helft van ons geld terug. Dit was het niet waard.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeluitjes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Naichel