Klacht: schandalig slechte kwaliteit en service

op 08 juni 2017 over Partytentenoutlet.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

zeer slechte service had niet eerder bij de recensies gekeken anders had ik het echt nooit gedaan heb vrijdag een easy up tent gekocht van 6/3 na een uur opzetten met zes man dus niks easy aan zo moeizaam dat alles over en in mekaar schoof al buizen afgebroken en krom gebogen scheurtjes in de bijgeleverde wanden contact opgenomen moest foto s maken maar weer gebeld wilde liever met de hele tent komen want die is echt niet bruikbaar echt overal mankeert de tent wat en dan begint het gezeur van jullie zaten er wel er spanbanden aan was er wind en ga zo maar door alles om maar niet tegemoet te hoeven te komen en dan het schandalige aanbod om nieuwe buizen te leveren voor de helft van de prijs wat ik zie bij andere gevallen nou bij een tent van 5 dagen oud gaat dat niet door ik zal er ook alles aan doen om jullie overal waar het maar kan op internet of mondeling zo te behandelen als jullie mij hebben gedaan heel slecht dus

geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door marionvan