Klacht: Schandalig letterlijk en figuurlijk in de kou

op 30 november 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Mijn ouders zijn al 53 jaar trouwe klant bij Interpolis altijd keurig netjes de rekeningen betaald. Vrijdag 17 november 2017 gaat hun verwarming stuk en blijken ze ergens een lek te hebben.. Na het bezoek van een inspecteur wordt het stil in huis. Nadat mijn moeder 4 keer telefonisch contact met hun heeft opgenomen ( nooit hoort ze er wat van terug, niemand laat wat weten ) en na een telefoontje of 2 van mijzelf hebben ze de ‘zaak’ dan toch even extra bekeken. Gisteren eindelijk bericht gekregen dat er op dinsdag 5 december 2017 !! een monteur langs zal komen om de kachel proberen te maken.
Mijn ouders zijn 79 jaar oud en het was vandaag 6 graden. Dit weekend gaat de temperatuur naar 2 graden.
SCHANDALIG DIT !!!!!!!!! ik heb er geen woorden voor !

Dat worden wij niet meer. Ze hadden deze schade meteen serieus moeten nemen. De generatie van mijn ouders hebben Interpolis groot gemaakt en ik vind het te schandalig voor woorden dat ze deze oudjes gewoon 2 weken laten wachten !!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

10 maanden geleden - Beste mevrouw De Rooij-van den Broek, Bedankt voor uw melding op deze site. Het spijt me enorm dat dit zo gelopen is. Ik reken erop dat de schadeafdeling onmiddellijk contact legt met uw ouders om deze klacht te behandelen. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Reactie van de melder van de klacht caderooy@hetnet.nl

10 maanden geleden - Goede avond, In navolging op mijn klacht gericht aan Interpolis wil ik het volgende bericht achterlaten zodat iedereen weet hoe e.e.a. is afgehandeld. Na het indienen van mijn klacht heeft Interpolis direct actie ondernomen. Op 5 december jl. zoals eerder gemeld zijn ze de verwarmingsinstallatie bij mijn ouders komen repareren. Alles is super netjes afgehandeld ! Dat mag zeker gezegd worden. In hun hele huis zijn er nieuwe verwarmingsbuizen aangelegd en alle gemaakte onkosten worden vergoed. Zelfs de verbruikte stroomkosten van de kacheltjes en de wasmachine en ga zo maar door. Ook is er een schoonmaakploeg langs geweest, want door het slijpen in de vloeren binnen, was het alsof er een bom was gevallen. Het was niet meer te overzien voor mijn ouders die richting 80 jaar gaan. Er is door Interpolis diverse malen telefonisch contact met mijn moeder opgenomen en excuses zijn aangeboden, wat uiteraard geaccepteerd is. Interpolis bedankt. Dit hebben jullie op deze manier keurig netjes afgehandeld. Vandaag zijn de laatste werkzaamheden verricht en na 4 weken zitten ze er weer keurig netjes en warmpjes bij en zijn ze heel blij dat jullie het zo afgewikkeld hebben. Bedankt namens mijn ouders en mij. Vr. Groet, S. de Rooij dochter van..

Alle klachten die gemeld zijn door caderooy@hetnet.nl