Klacht: Schandalig dat ze Chinese bussen kopen

Keoliskandepotop op 19 december 2019 over Keolis in de categorie Openbaar Vervoer

Met walging heb ik het nieuws ontvangen dat dit Nederlandse bedrijf maling heeft aan de Nederlandse economie.

Willens en wetens de Chinese dictatuur te steunen en de oneerlijke concurrentie van China te ondersteunen door daar hun bussen in te kopen.

Ik hoop echt dat dit bedrijf failliet gaat en wordt overgenomen door een bedrijf die de welvaart in Nederland ondersteund en gaat voor Nederlandse economische belangen.

De nationale economie is ontzettend belangrijk. Ze doen alsof ze staan voor Nederlandse economie, maar uit handelen blijkt niets minder waar. De bedrijvigheid en werkgelegenheid is helemaal niet belangrijk. Ze gaan voor goedkoop en mensenhandel en gesubsidieerde concurrentie ..

Schandalig bedrijf

... Na het lezen van dit nieuws, kan dit bedrijf en de werknemers die deze beslissing hebben gemaakt, wat mij betreft de spreekwoordelijke pot op. Hier is geen excuus voor.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keolis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keolis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keoliskandepotop