Klacht: Schandalig behandeld.

op 06 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Klacht.nl en lezers.

Ik heb op www.vakantieveilingen.nl een lamp genaamd de “luume Be-One” lamp besteld. Helaas werd er de eerste dag van de bezorging een briefje door de brievenbus gedaan. “Helaas, we hebben u gemist!” Met daarop een briefje van de chauffeur dat ik het pakketje op kon halen bij een DHL Depot. Ik heb daarna met DHL gebeld, die hebben mij het advies gegeven om een briefje op te hangen + het kaartje erbij om zo te vertellen waar ze precies moest zijn. De 2e dag kreeg ik een briefje terug. “Helaas, we hebben je gemist!” met de tekst (Via pen geschreven: Sorry, overhardebeg + veel gaten). Zelf zit ik op een boerderij waar vrachtwagens, caravans, stacaravans, tractoren en allemaal andere voertuigen over het pad gaan dus dan kunnen jullie wel aannemen dat het gaat om een goed onderhouden pad. (Voorbeeld van het pad zet ik erbij). Nogmaals DHL gebeld. Die hebben mij verteld er een officiële klacht van te maken, maar ik zou wel met Vakantieveilingen.nl contact moeten opnemen zodat zij zo snel mogelijk met hun contactpersoon binnen DHL op konden nemen, om zo tot een oplossing te komen. Dit zou geregeld worden. De derde dag, kreeg ik wederom een kaartje dus heb ik nogmaals gebeld met DHL en Vakantieveilingen. DHL heeft gezegd contact op te zoeken met de verzender omdat hun een contactpersoon binnen DHL hadden, ook werd er een notitie gemaakt van hetgeen wat wij hebben besproken en dat er nu wel snel vaart achter moest omdat bij 4 keer een “gemist” te hebben gehad, word het pakketje teruggestuurd. Kort daarna meteen met Vakantieveilingen gebeld. Ik kreeg te horen dat Vakantieveilingen.nl niks voor mij “kon” doen en ik maar gewoon de 4e dag moest afwachten. Zeer negatief ben ik benaderd door deze persoon aan de andere kant van de telefoon, want hun konden niks voor mij doen en ik moest maar met DHL contact opnemen. De 4e dag heb ik WEER contact met DHL opgenomen omdat ik een e-mail heb gekregen die als volgt gaat:

“Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u problemen ondervindt met de levering van uw pakket. Indien een onverharde weg goed begaanbaar is dient de bezorger uw pakket daar af te leveren. Helaas heeft de bezorger geoordeeld dat dit helaas niet het geval is. Graag wil ik u adviseren dit bij de afzender van uw pakket te melden. Zij kunnen voor u een onderzoek starten om dit verder te laten onderzoeken.

Uw melding is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder met de bezorger bespreken. Uw zending staat gepland voor levering op 5 augustus tussen 18:00 en 21:00.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

(NAAM)
Klantenservice

DHL Parcel”

Waar ik overigens ook nog niet klaar mee ben, maar dat doet er nu niet toe. Duidelijk is aangegeven dat ik contact moest zoeken met vakantieveilingen.nl. Na 2 á 3 dagen aan de telefoon te hebben gehangen en de 4e dag is verstreken, word mijn pakketje teruggestuurd en heb ik uit eindelijk helemaal niks ontvangen. Helaas heb ik wel 46 minuten met Vakantieveilingen en minimaal 30 minuten met DHL gebeld om zo tot een oplossing te komen. Tevergeefs en heel veel beltegoed verder..

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn beltegoed, betaalde bezorgkosten, administratiekosten EN het bedrag van de bieding vergoed heb gekregen, ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 augustus 2016 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ondervonden met het ontvangen van uw pakketje. Ik zie via de Track en Trace dat er inderdaad behoorlijk wat bezorgpogingen zijn geweest.

Ik heb uw vraag uitgezet naar de desbetreffende afdeling om te kunnen kijken wat wij voor u kunnen doen. Wij zullen hier zo snel mogelijk op terugkomen per e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Mara - Webcare VV

Bericht van Vakantieveilingen.nl

9 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, U heeft inmiddels een reactie op uw klacht ontvangen per e-mail. Wij zullen de veiling annuleren en naar aanleiding van het ongemak bieden wij u ook een veilingtegoed aan ter waarde van 10 euro. Ik hoop dat wij het probleem hierbij kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door LorenzoS