Klacht: schandalig….!

op 25 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

voor 22 maart 3 e-mails verstuurd met de vraag of het zwembad open is..Ja hoor hij is open…mijn man is na een hartstilstand weer zover hersteld dat ie lekker in een subtropisch bad kan en verder nix),bij aankomst IJSKOUD water!!!bij navraag welke caravan wisten ze nog niet welke.Na 3 uur wachten werd er 1 aangeboden,wij heel blij..en..zonder water en gas en smerig!!overplaatsing naar achterkant van de camping.Dus mijn man ziet nog nix,terwijl ik gevraagd had dichtbij de faciliteiten.zondagmorgen opgestaan …ALLES zonder water,dus dat was de 2e keer!!!!wij gaan naar huis…zOOOOOOO KOUD en zonder water..bij de receptie was het enige wat ze zeiden…OH,uitchecken en u heeft geen water….dat was de druppel….na zoveel fijne jaren op deze camping…..dit was een ramp!

misschien in mei of juni een hernieuwde kans ?????

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste mevrouw/mevrouw,Wij vinden het jammer om te horen dat uw verblijf bij Vakantiepark de Berckt niet naar wens is geweest. Klachten over tekortkomingen in de uitvoering van het arrangement kunnen het beste, zoals omschreven in onze algemene voorwaarden, ter plaatse bij de feitelijke leverancier of dienstverlener zo spoedig mogelijk gemeld te worden, zodat zij in de gelegenheid gesteld worden om samen met u naar een oplossing te zoeken. Wij willen u vragen de klacht schriftelijk (per mail) alsnog eerst bij Vakantiepark de Berckt neer te leggen. Mocht de klacht niet naar tevredenheid te kunnen worden opgelost dan vernemen wij dit graag van u zodat wij hier wellicht nog in kunnen bemiddelen.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mia1948