Klacht: Schandalig

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste relatie,

ik wacht als sinds 11 februari op mijn geld te wachten, mijn vluchten zijn door de vluchtmaatschappijen zelf geannuleerd en de Full Refund’ zal binnen 90 dagen terug gestort worden op mijn Credit card rekening, tot nu toe is nog stedes geen refund plaats gevonden en Schipholtickets is telefonisch, per email, via de site, etc… niet bereikbaar en geeft ook verder geen feedback over de status van waanneer de terug betaling zal plaats vinden.
Mijn vluchtgegevens:
– Boeking nummer 15261626
– Boeking code:LP3WKQ
Ticket nummer: 0745068635457 en 0745068635458
Alvast bedankt voor alle moeite
Mvrgr
Paulo da Silva

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn geld weer terug gestort wordt op mijn Credit card rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]