Klacht: Schandalig

op 27 juni 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 juni 2017 om 20:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond
het is vervelend als er een bestelling is gedaan door u, maar nog niemand langs is geweest. maar de koerier heeft een vertraging van meer dan drie uur, daty komt omdat de koerier onverwachts moest invallen, dus hij kan er niets aan doen. onze excuses dat er niet eerder is gereageerd, maar we doen onze best om uw pakket zo snel mogelijk te leveren.
mvg. Planning OPD

Heeft op 27 juni 2017 om 20:31 geantwoord

Jullie moeten mijn uren uit betalen vanaf 16:30 uur tot de tijd van levering

Bericht van Reviva

1 jaar geleden - Goedenavond. ik snap dat u boos ben, maar wij kunnen er ook niets aan doen als er een koerier onverwachts moet invallen, dat kan wel eens gebeuren, ik hoop dat u daar begrip voor heeft.

Reactie van de melder van de klacht Cansan

1 jaar geleden - Hoe lang moet ik nog wachten

Bericht van Reviva

1 jaar geleden - ik heb de koerier net gebeld, en hij geeft aan dat hij er over ongeveer een half uur zal zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Cansan