Klacht: Schandalig

op 27 juni 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag tussen 16:30en 18:30 uur mijn telefoon s8 te krijgen maar nu is 20:15 nog steeds niks schandalig. Ik ga morgen tele2 bellen om te vertellen dat het schandalig is en geen zaken met jullie te doen.

0 nul

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 27 juni 2017 om 20:29 geantwoord

Goedenavond
het is vervelend als er een bestelling is gedaan door u, maar nog niemand langs is geweest. maar de koerier heeft een vertraging van meer dan drie uur, daty komt omdat de koerier onverwachts moest invallen, dus hij kan er niets aan doen. onze excuses dat er niet eerder is gereageerd, maar we doen onze best om uw pakket zo snel mogelijk te leveren.
mvg. Planning OPD

Heeft op 27 juni 2017 om 20:31 geantwoord

Jullie moeten mijn uren uit betalen vanaf 16:30 uur tot de tijd van levering

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Goedenavond. ik snap dat u boos ben, maar wij kunnen er ook niets aan doen als er een koerier onverwachts moet invallen, dat kan wel eens gebeuren, ik hoop dat u daar begrip voor heeft.

Reactie van de melder van de klacht Cansan

1 maand geleden - Hoe lang moet ik nog wachten

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - ik heb de koerier net gebeld, en hij geeft aan dat hij er over ongeveer een half uur zal zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Cansan