Klacht: Schademelding en opzegging uit 2014 loopt nog

op 07 mei 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

KLACHT Betreft dossier 17013173
02-06-2014 schade gemeld.
Opgegeven imeinummer (van simkaart houder) blijkt onjuist dus Pro Assist komt de telefoon niet ophalen.
Ik lees het imeinummer op van de reparatiebon van 2012, deze klopt wel maar Pro Assist weigert nog steeds de telefoon ter reparatie op te halen..

Na vele malen contact en zelf voorgestelde oplossing van mij, geen oplossing. Dien een klacht in en zeg op.
Als ik weer contact zoek omdat ik niks verneem maar wel premie afgeschreven zie worden krijg ik te horen dat de klachtbehandelaar er niet meer werkt en geen dossier heeft achtergelaten!? Ik kan opnieuw beginnen en mag opzeggen naar een opgegeven emailadres.
Ik betaal nog steeds dezelfde hoge premie voor de toen al jaren oude iPhone en ze blijven gewoon incasseren ondanks de opzegging en ondanks het feit dat mijn telefoon kapot is. Pro Assist heeft absoluut geen centimeter meegegeven en laat de trouwe klant in de kou staan.

Correcte vergoeding en creditering premie vanaf september 2014.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miltenburg77