Klacht: schademelding binnen termijn opzegging vanuit verzekering

op 28 april 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb vandaag een schade willen melden bij proassist de manager gaf aan dat dit niet mogelijk was, omdat ik geroyeerd ben zonder opgave van redenen. Op het moment ben ik verzekerd voor de betreffende toestel omdat ik premie heb afgedragen voor onvoorziene omstandigheden wat zich heeft afgespeeld. Mijn toestel heeft een schade en nu kan ik het niet melden terwijl ik recht heb om een vordering in te dienen, want ik heb mijn premie netjes betaald voor de betreffende maand. Graag zo ik willen weten waarom ik geroyeerd ben.

Ik wil dat mijn toestel wordt gerepareerd zoals het ook mogelijk was bij een andere toestel waarbij ik ook een brief heb ontvangen waarin staat dat mijn verzekering wordt beëindigd per x datum. Ik heb de schade gemeld voor de vervaldatum van de verzekering dus mijn toestel is verzekerd. Dit is ook eerder gebeurd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.t.keskin