Klacht: Schadeafhandeling VVE en klacht niet behandeld

op 18 februari 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onderstaande klacht ook al op 21 januari gemeld aan Centraal Beheer. Tot op heden niet gehoord terwijl de afhandeling hiervan 10 dagen zou duren.

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil een klacht indienen wat betreft mijn schade afhandeling . Ik ben nu al maanden bezig met een oplossing en krijg geen enkele goede medewerkering vanuit jullie kant. Ik ben totaal klantonvriendelijk behandeld door het schadeherstel bedrijf QBuild en vraag om een alternatief schadeherstel bedrijf. Medewerkers van Centraal beheer geven aan dat dit alleen mogelijk is met een eigen risico van 250 euro. Ik vind dit totaal onacceptabel. Jullie horen met deugdelijke partijen in zee te gaan, als zij hun afspraken meerdere malen niet nakomen hoort de klant hiervan niet de dupe te worden. Zie hieronder de hele tijdslijn.

Ik ga ervanuit dat jullie met een passende oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Datum Actie Opmerking
6-11 Mail Schade gemeldt aan Centraal Beheer
28-11 Mail Factuur schade herstel gemailed aan Centraal Beheer
21-12 Mail Verzoek van Centraal Beheer voor factuur schade herstel. Deze is al op 28-12 gemailed.
16-12 Bezoek Inventarisatie schade. Muur nog te nat vervolg afspraak nodig over drie weken.
16-12 Mail Mail gestuurd naar medewerker Sander E. (QBuild) dat werkbon incompleet was na inventarisatie
27-12 Mail Reminder gestuurd geen enkele reactie op mail 16-12
6-1 Afspraak Sander E. komt niet opdagen op afspraak (speciaal hiervoor halve dag vrijgenomen)
6-1 Telefoon QBuilt gebeld dat medewerker niet is komen opdagen. Er wordt mede gedeeld dat medewerker op vakantie is. Ik word zsm teruggebeld. Ik vraag om andere medewerker gezien de ervaringen.
6-1 Telefoon Twee uur later nog niet gehoord, dus weer zelf gebeld. Wederom medegedeeld dat ik direct word teruggebeld en dat ze vandaag nog langskomen.
6-1 Telefoon Weer twee uur later word ik terug gebeld door medewerker Sander Ee, terwijl ik duidelijk had aangegeven ik graag ander persoon wil hebben. Bovendien belt hij vanaf vakantie.
6-1 Mail Mail gestuurd naar QBuild .centraal mailadres) vanwege klacht geen enkele reactie ontvangen geen excuses of niets.
9-1 Telefoon Centraal Beheer belt op, ik leg bovenstaand verhaal uit en deel mede dat ik graag een alternatief wil hebben. Geen Qbuild gezien de ervaringen. Medewerker zegt dat dit niet kan zonder eigen risico van 250 euro. Ik vraag dan of andere QBuilt vestiging mogelijk is. Hij zoekt dit uit en ik word nog teruggebeld volgens collega door QBuild of hem. Ik hoor niets meer die dag.
12-1 Telefoon Ik neem wederom contact op met Centraal Beheer. Deel mede dat ik weer niets van QBuild heb gehoord. Ik verzoek wederom om ander schade herstel bedrijf wederom geen enkele flexibiliteit of klantvriendelijkheid en alleen mogelijk met eigen risico van 250 euro. Ik heb aangegeven dat ik officiele klacht indien.

Gewenste Oplossing:

Zelf keuze voor schade herstel bedrijf zonder eigen risico

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Bericht van Centraal Beheer Achmea

4 maanden geleden - Hartelijk dank voor je melding op dit forum. Wij stellen het op prijs datje de moeite hebt genomen om je ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Je klacht wordt onderzocht. Binnen 10 werkdagen kan je een reactie verwachten van de desbetreffende afdeling. De reactie zal niet via deze site plaatsvinden. Groet, Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam 055 579 8000 Webcare[@]centraalbeheer.nl https://www.centraalbeheer.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 20 juni 2017 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Als het goed is heb je inmiddels al een reactie op je klacht ontvangen.

Dat is niet gebeurd door middel van klacht.nl maar door middel van een brief of telefonisch.

Je klacht op klacht.nl zullen wij afronden en als opgelost plaatsen.

Je klacht nemen we mee ter verbetering van onze service.

Hartelijke groet,
Het Centraal Beheer Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door jwfchris