Klacht: schade waxcoat

op 07 mei 2017 over ProRail in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 3 mei zat ik op een bankje op het perron van Utrecht Centraal. Bij het opstaan bleef de zipper van de rits achter het traliewerk van het bankje hangen. Gevolg dat de zipper van de rits eraf ligt.
Het betreft een koperen rits met een dubbele zipper van een waxcoat. De jas kan ik nu niet dragen omdat de rits niet dichtkan.
De gaten tussen het traliewerk zijn te groot, waardoor de zipper ertussen door kon en erachter kon blijven haken. De jas is nog zo goed als nieuw en van degelijke Engelse kwaliteit. Hij was ook behoorlijk duur (175,00 euro)

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik de kosten voor het vervangen van de rits volledig vergoed worden. Het laten vervangen van deze rits in een jas over de heup kost al gauw 50 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ProRail

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ProRail nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koole-kreuze