Klacht: Schade kapotte scherm iPhone 5 niet vergoed

op 18 november 2013 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Ik ben de oprichter van een vrijwilligersorganisatie voor en door jongeren, die evenementen organiseert binnen onze gemeente voor jongeren omdat er te weinig te doen was voor deze doelgroep. Twee keer per jaar organiseren we een festival waarbij jong en oud betrokken worden om aanwezig te zijn.

Maar * van Achmea gelooft hier niet in en beweert dat wij een commercieel belang hebben, terwijl ik stapels bewijzen heb gestuurd dat hier geen sprake van is. Eerder dit jaar is mijn iPhone 5 gejat en heb ik dit via collega * gewoon volledig vergoed gekregen, waardoor ik een nieuw toestel kon halen. Maar * blijft voet bij stuk houden en weigert om het schadebedrag van het kapotte scherm van mijn iPhone 5 te vergoeden. Na een aantal mailtjes heen en weer kreeg ik steeds fellere antwoorden terug en inmiddels weigert hij om mijn mails te beantwoorden.

Ik wist niet precies waar ik een klacht kon indienen, dus vandaar dat ik het hier maar doe.

Er is maar één oplossing waar ik tevreden mee ben en dat is dat het schadebedrag van het kapotte scherm gewoon volledig vergoed wordt. Verder ben ik absoluut niet blij met de gang van zaken en de gebrekkige communicatie. Een beetje research en Peter had gewoon kunnen vinden dat wij een vrijwilligersorganisatie zijn.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 18 november 2013 om 10:13 geantwoord

Beste meneer *,

Wij hebben uw klacht gelezen. Wat vervelend dat het scherm van uw Iphone 5 kapot is.

Ik heb contact gezocht met *over de afwijzing van uw schade. Hij heeft u bezwaar over deze afwijzing ontvangen. De afdeling Schade gaat in overleg met de afdeling Acceptatie, betreft uw bezwaar. Dit betekent dat uw schade opnieuw in behandeling wordt genomen. Uiterlijk binnen twee weken ontvangt u een reactie of uw Iphone 5 wordt vergoed.

Wij van het Webcareteam kunnen helaas verder niets voor u betekenen. Als u nog aanvullende vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met 055 – 579 8600.

Centraal Beheer Webcareteam
Webcare[@]centraalbeheer.nl
055- 579 8000

Alle klachten die gemeld zijn door nichal