Klacht: Schade inboedel woonhuis

op 15 mei 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Ik heb een schade 19maart ingediend over een lekkende leiding daarbij heeft centraal beheer Achmea een bouw bedrijf gestuurd die niks konden vinden en nu paar weken later ging ik zelf op onderzoek uit waaruit bleek dat me koelkast kapot was en er vloeistof met water eruit kwam maar onder me keuken heb een soort afvoer zitten waar dat water en vloeistof naar onder drupte. Nu zegt centraal dat het van buiten komt de expertise heel onvriendelijke man hoe die ons aan sprak die zegt dat het niet van de koelkast afkomt maar van buiten en het niet zo is en centraal beheer Achmea zegt de rapport van meneer de expert gelijk heeft dus het komt er op neer dat ik niks krijg help me verder aub.mvg Michael

Dat ze me verder helpen met een fatsoenlijke oplossing voor beide kanten nu Lijk als ik niet verzekerd ben

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Bericht van Centraal Beheer Achmea

2 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Hartelijke groet, Natasja Centraal Beheer Webcare

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Heeft op 24 mei 2017 om 11:51 geantwoord

Sorry nooit geen verzerkekering meer bij cbh direct alles opgezegd slecht en onvriendelijke mensen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 20 juni 2017 om 11:19 geantwoord

Beste Mike,

De afwijzing is helaas terecht.

Omdat het geen directe schade is of een plotselinge schade valt het niet onder de dekking van de verzekering.

Inmiddels heb je ook al een afwijzingsbrief ontvangen waarin je kan nalezen dat je je klacht eventueel kunt voorleggen aan het KIFID.

Meer informatie vind je door op de volgende link te klikken: https://www.kifid.nl/

Hartelijke groet,
Het Centraal Beheer Webcareteam