Klacht: Schade en slechte service

op 14 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Nieuwe wasmachine geleverd gekregen (allemaal netjes gedaan). Oude wasmachine is een dag later op gehaald en er is me toch een ravage achter gelaten… Groeven en vegen in en op de muren, verf van de trapleuningen, de vloer op zolder beschadigd.
Direct na het incident heb ik contact gehad en werd mij vriendelijk verzocht om te mailen met al het bewijs etc. Dit netjes gedaan en ik zou binnen 3 dagen meer horen. Nu zijn we 9 dagen verder nog niets gehoord en als je belt krijg je te horen dat ze het zo druk hebben en dat niemand mij te woord wil staan op de afdeling. Het bericht is dan ook, je moet afwachten en je hoort het wel vanzelf…. Dit kan toch niet!?

De rekening wordt betaald voor het opnieuw opknappen van alle schade.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:53 geantwoord

Geachte heer Spaan,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door JSpaan