Klacht: Schade claim inboedel

op 22 juni 2016 over OHRA in de categorie Verzekering

Ander halve maand geleden schade gemeld expert geweest alle stukken opgestuurd en daarna niks van ohra vernomen elke keer bellen en maar bellen
En zeggen ja we zijn bezig en elke keer wordt er iets anders gezegd ene keer wordt er gezegd is al uitbetaald en ik moet steeds zelf bellen om te weten wat de stand van zaken is ander halve maand verder en nog steeds zeggen ze we zijn nog bezig je moet wachten nu heb ik gebeld vandaag weer hoor ik dat ik weer minimaal 1 week moet wachten en zelf houden ze mijn niet eens op de hoogte dus moet elke keer zelf erachter aan zitten ben het gewoon zat en het manier van praten aan de telefoon heel grof, brutaal en onbeschoft

Tevreden ben ik als het zo snel mogelijk wordt afgehandeld. En een excuses zou ook wel op zijn plaats zijn voor het lange wachten en het feit dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Een cursus klantvriendelijkheid zou ohra wel goed doen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OHRA in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OHRA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OHRA

Heeft op 22 juni 2016 om 14:45 geantwoord

Geachte heer Chotoe,

Ik heb contact gehad met de afdeling Claims. Vanochtend heeft u daar ook contact mee gehad. Wij zijn nog in afwachting van aanvullende informatie van de expert. Zodra er meer informatie is neemt de afdeling Claims contact met u op. De zaak is nu nog in behandeling.

OHRA Webcare

Heeft op 23 juni 2016 om 09:18 geantwoord

Dat hoor ik al 3 weken lang. Ik vind dat geen oplossing. Er wordt gewoon heel laks omgegaan met de claim. Informatie die bij voorbaat al opgevraagd moest worden. Nu ben ik hier de dupe van.

Alle klachten die gemeld zijn door Choto499