Klacht: Schade bij aanleg glasvezel

Aafke19 op 21 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Bij de aanleg van de glasvezel is de regenpijp van mijn huis geraakt

Herstel regenpijp door kpn

Bericht van KPN NetwerkNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw de Jonge, Ik zie in ons systeem dat wij voor uw schade al een dossier in behandeling hebben. Deze staat uit bij de uitvoerende partij die de schade heeft veroorzaakt, zij zullen dit direct met u afhandelen. Onze schade afdeling zal uw case blijven monitoren totdat het is opgelost. Helaas heb ik hier voor nu nog geen duidelijkheid in. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN Netwerk

Reactie van de melder van de klacht Aafke19

2 maanden geleden - De schade is nog steeds niet verholpen Eris nog geen contact met mij opgenomen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 05 november 2021 om 12:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw De Jonge,

Bedankt voor uw bericht,

Wat jammer om te vernemen dat u nog niets heeft vernomen over de afhandeling van uw schademelding. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mijn collega's van de schadeafdeling hebben uw dossier tot op heden in behandeling bij onze aannemer in Hengelo. Zij neemt contact met u op zodra zij een passende oplossing voor u heeft. Wij hebben haar vandaag wederom verzicht om hier zo snel mogelijk tot een afhandeling te komen.

Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd.

Samsara
Klachtenteam KPN Netwerk

Aafke19

Heeft op 03 december 2021 om 17:11 geantwoord

Nog steeds is er niets met mijn klacht gedaan

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw De Jonge, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te vernemen dat u nog niets heeft vernomen over de afhandeling van uw schademelding. Onze welgemeende excuses daarvoor. Wij hebben onze aannemer in Hengelo hierop gewezen en haar met klem verzocht om u spoedig te bellen voor een oplossing. U kunt ons ook bellen via 088-0063744 zodat wij u direct kunnen doorverbinden met deze partij. Hopelijk bent u tot zover voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Samsara Klachtenteam KPN Netwerk

Alle klachten die gemeld zijn door Aafke19