Klacht: Schade afhandeling

Sharkema op 24 december 2019 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Ik ben aangereden door een persoon die een scootmobiel via welzorg en gemeente lelystad heeft verkregen hierbij heb ik aanzienlijke schade aan mijn auto. Ik heb 4 weken kunnen wachten op de groene kaart die niet door welzorg verstrekt was aan de persoon. Na herhaaldelijk telefonisch navraag te hebben gedaan werd de verbinding gewoon verbroken en werd ik niet te woord gestaan. Hierop heb ik de gemeente lelystad aansprakelijk gesteld die zich er heel makkelijk vanaf maken. En nu 2 maanden later is mijn schade nog steeds niet geregeld. Heb zelfs geen ontvangstbevestiging gekregen van welzorg.

Snelle afhandeling van mijn schade en oprechte excuses voor onbehoorlijk gedrag en het liefst een verandering in beleid of de gemeente die het contract met welzorg verbreekt. Zoals de meeste gemeenten al gedaan hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharkema