Klacht: Schade

op 08 juni 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst is er iemand tegen onze auto aangereden. Deze persoon is verzekert bij Interpolis.

Ik kreeg van Interpolis netjes een brief dat ze schuld bekende. Ik heb netjes aangegeven wanneer de auto bij de garage zou staan zodat ze hun expert konden stonden. Tot mijn verbazing kwamen ze niet want de schade zou te laag zijn. Auto dus laten repareren en de schade ingediend bij Interpolis. Na heel lang wachten en diverse malen contact met ze te hebben gezocht gaven ze aan dat het bedrag te hoog was. Ze gingen minder vergoeden.

Ik vind dit echt niet kunnen. Ik heb heel lang meer dan een maand op mijn geld moeten wachten en nu moet ik er nog zelf geld bij leggen. Omdat ze verzuimd hebben een schade-expert te sturen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de volledige vergoeding krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Interpolis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mene