Klacht: scannen van artikelen

op 12 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

9 van de 10 keer dat ik bij jumbo barendrecht carnisselande met de scan mijn boodschappen scant en bij de kassa gaat afrekenen heb ik een steekproef . Ik vind dit zeer vervelend want het kweekt het gevoel dat men zijn klanten niet vertrouwd. Dat het zo af en toe gebeurt oke maar ik doe dagelijks boodschapjes en iedere keer heb ik die steekproef en ook de klanten voor mij en daar ga ik van balen. Ik vraag me af waarom die scans bij jumbo zijn gekomen want je kan net zo goed gewoon bij de kassa gaan betalen dat gaat sneller dan de scankassa met al dat steekproef gedoe. Terwijl ik dacht dat met het scannen je juist sneller zou. Bij Albert Hein heb ik nog nooit een steekproef gehad met scannen en betalen van mijn boodschappen. Dus ik overweeg om voortaan maar naar uw concurent te gaan.

Minder of geen steekproeven bij de scankassa

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DeKoBra