Klacht: Scam

op 14 mei 2020 over Stayhealthy Products in de categorie Gezondheidswinkels

Toevallig op hun cite terecht gekomen zag ik een aanbieding voor een testproduct.nou dat leek me leuk dus die bestel ik me gegevens invullen
EN DAN op de groene knop drukken om verder te gaan Bam dar zit je dan gelijk aan vast dat is dan 77 euro.
Maar dat wilde ik natuurlijk niet en mailde gelijk dat ik van de bestelling afzag.
natuurlijk krijg je geen antwoord meer en is het pakketje bezorgd.
deze heb ik niet aangenomen en direct retour laten gaan ik dacht bij me zelf zo dit is niet mijn probleem meer maar daar dacht afterpay toch anders over want aangezien zij geen afmelding krijgen blijft de rekening gewoon staan. nou daar sta je dan een verkoper die niet reageert na meerdere mails telefoontjes naar afterpay ziet het er naar uit dat het een recht zaak gaat worden want deze verkoper geeft niet thuis.
bijna 3 maanden verder nog niks en heb ik afterpay gevraagd wat er nu gaat gebeuren als ik niks meer laat weten wat zeg nu zelf ben er wel klaar mee. nou dan word het een incasso ….. nogmaals mail gestuurd dus.het ziet er idd na uit dat dit een recht zaak gaat worden want het probleem is ik heb aan de deur geweigerd heb dus ook geen retour bon.

Als deze rekening te niet word gedaan en de cite offline word gezet en en hun rekening nummers en andere zaken genoteerd worden voor toekomst van andere scam zaken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stayhealthy Products

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stayhealthy Products nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PJH1980