Klacht: Progamma De Noodcentrale

op 17 januari 2020 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Allereerst wil ik SBS6 bedanken voor hun leuke progamma’s en dan komt de maar bij o.a. Het progamma De Noodcentrale zit ik op het puntje van mijn stoel te kijken evenals Als de brandweer etc. Helaas word in veel situaties niet aangegeven hoe de situatie is afgelopen en ik kan het ook nergens vinden. Ik vind dit heel erg vervelend en zit er dagen erna nog steeds mee in mijn hoofd. Als voorbeeld de vrouw die belde dat haar man boos was en ze bang was dat hij haar zou vermoorden, advies centralist laat telefoon open staan, daarna kwam er geen reactie meer en werd er een stikkend geluid waargenomen. Is het niet mogelijk om altijd te laten weten hoe het is afgelopen of waar je dat later terug kan vinden? Ik ga ervanuit dat ik niet de enige ben met dit probleem (mogelijk wel de enige die niet weet waar het te vinden is als dat zo is) Met vriendelijke groet, Rieke

Zoals hierboven beschreven als word verteld hoe elke situatie afloopt of waar je dat kunt opzoeken als je het persè wil weten omdat je het anders niet uit jw hoofd krijgt. Hartelijk dank bij voorbaat!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RvB__