Klacht: Verkeerde Postbezorging. Door kleine Marokkaantjes,In TIEL

Bert van den Berg op 12 februari 2013 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 18 februari 2013
Reactie van het bedrijf:

Melding hebben wij reeds inbehandling genomen.

Bedrijf Sandd
Status Opgelost
Datum 12 februari 2013

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de postbezorging door Sandd in Tiel, waarbij belangrijke post, zoals correspondentie van de Sociale Verzekeringsbank, niet op de juiste bestemming aankomt. Deze situatie heeft geleid tot frustratie over de betrouwbaarheid van de bezorgdienst. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Het komt regelmatig voor,dat de post niet op zijn plaats komt.

Het erge is dat er vaak belangrijke post bij is.

O,A, S.V.B. Sociale Verzekeringsbank.

Gewenste Oplossing:

Geen kleine kinderen post laten bezorgen in TIEL-WEST.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 18 februari 2013 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Melding hebben wij reeds inbehandling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM