Klacht: klacht postbezorging

Studio Beau op 25 januari 2013 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag vond ik post van een deel van de straat in onze brievenbus. Het betreft post van Hoofdweg 242 t/m 258!
Als dit de eerste keer zou zijn was ik er misschien wel even langs gegaan, maar dit is de zoveelste keer dat ik voor postbode moet spelen en ben er helemaal klaar mee.

Aangezien ik niet door Sandd betaald word als postbezorger, heb ik de post bij het oud papier gedaan. Het zijn brieven van het uwv, de belastingen, essent, rdw, evenementen hardenberg en nrps. Als u wilt dat e.e.a alsnog bezorgd word kunt u de post bij ons ophalen, anders gaat het volgende week weg met het oud papier!!!!!! Als het niet op korte termijn opgelost is stuur ik deze klacht door naar bovenstaande afzenders.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 04 februari 2013 om 15:37 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via [email protected].

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door