Klacht: Sandd-post als vuilnis in mijn achtertuin

op 12 september 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een dag of tien geleden trof ik in een kuil in mijn achtertuin (het Uffelterzand te Uffelte) een stapeltje (gezien het weer kennelijk kort tevoren weggegooide) ongeopende post met Sandd-vermelding aan. Heb e.e.a. bezorgd bij Postnl. Het Uffelterzand is particulier terrein, maar overdag is wandelen – uitsluitend op de paden – toegestaan.
Vandaag vond ik elders in het Uffelterzand – ver van een voetpad – tientallen stukken Sandd-poststukken aan. Zo te zien ook de nodige `blauwe brieven`.
Dit betekent dat een van uw medewerkers zich zonder toestemming ruimschoots buiten de paden heeft begeven. Dat is een overtreding en aantasting van particulier eigendom.
Voorts heeft uw medewerker ten onrechte ongerechtigheden in het gebied (een Natura-2000 gebied) achtergelaten. Idem.
En voorts vindt uw organisatie het kennelijk niet nodig te bezorgen post ook bij geadresseerden te bezorgen.

U kunt de (verregende) stukken volgende week - na een afspraak voor een mij passend tijdstip komen afhalen.
Zo niet dan zal ik vermoedelijk de lokale politie en pers informeren.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 12 september 2016 om 14:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door geenbehoefteaanzoiets