Klacht: samsung grand neo plus werd niet gerepareerd onder garantie

op 28 juni 2017 over Samsung-Essentials in de categorie Electronica - GSM

in 2014 kochten wij een gsm bij mediamarkt toen het toestel niet meer werkte hebben wij het teruggebracht op garantie bij mediamarkt.
Wij kregen toestel terug met de melding vochtschade.

Mijn zoontje van 14 kocht het zelfde toestel nieuw na 5 maanden werkte de oplaadplug niet meer. wederom tijdens garantie teruggebracht naar mediamarkt, kregen zelfde antwoord terug vochtschade kon niet worden gemaakt op garantievoorwaarden. Zelfs niet als we zelf deden betalen.

Hebben contact opgenomen met samsung en wij moesten beide toestellen bij phonehouse brengen in Sittard. Wij kregen beide toestellen ongerepareerd terug met als mededeling bij het eerste toestel ontbrak nu inmiddels een onderdeel en het ander had vochtschade.

Wij een van beide toestellen geopend en er waren geen sporen van vocht. Dit gemeld bij samsung die ons leuk mededeelde je hebt het nu openen gehad dus weg garantie. Dit toestel hadden we in 2016 weggegooid. .

Wij vingen een gesprek op bij pc tronic in heerlen dat dit soort verhalen vaker voorkomen. Thuis even gaan kijken waar het overgebleven toestel was en zie daar voor 50,00 euro is het toestel weer gebruiksklaar en geen sporen van vocht.

Dit is diep schandalig , fijn van Pc Tronic Heerlen want anders waren het 200 euro dit in de kast lagen. Het andere toestel helaas is verloren door hun toedoen ook 200 euro en dan hebben we het niet eens over de duur aangeschafte accessoires

Ik zou graag een onkostenvergoeding ontvangen en misschien kunnen ze hun service onderbrengen bij pc tronic een eerlijk bedrijf. Vele slachtoffers worden gemaakt op deze manier.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Samsung-Essentials over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door flabbie