Samsung-Essentials Complimenten
Medio oktober 2023 werd het beeld zwart van the Frame.
Ziggo is meerdere keren geweest, heeft diverse testen gedaan maar de next mini werkt, ook op andere apparaten.
Samsung bood hulp op afstand echter het probleem was niet verholpen. Na veel moeite... Lees meer
Bij de aankoop van een Amerikaanse koelkast was in eerste instantie de koelkast geleverd. Echter bleek deze schade te hebben en is deze terug meegenomen ter omruiling. Samsung bleek het echter verkeerd te hebben afgehandeld en hebben in plaats van... Lees meer
De agenda is na de update van 19-01-2022 bijna niet meer leesbaar. Lees meer
Mooie LED TV QE49Q7FAMLXXN Niet reparabel Doorverwezen naar CERAPAIR.
Bericht dat Samsung gaat crediteren.
CEREPAIR reageert niet meer, Samsung laat zich moeilijk bereiken. Lees meer
gezien corona zijn servicepunten gesloten. Daarom mijn telefoon met defect scherm( samsung note 20 ultra) laten ophalen door samsung ophaalservice. Zij adverteren met reparatie binnen drie dagen. Echter na vijf dagen nog geen mail ontvangen met offerte reparatie, iedere dag... Lees meer
Mijn 3 jaar oude telefoon (S5 mini) ontving in het buitenland geen wifi meer. Met dit toestel naar het Samsung Service Center in Amsterdam Noord gegaan. Ze hadden geen idee waar dit aan lag. Heel lastig en omdat ik regelmatig... Lees meer
Geen geld retour via cash back. De reden was dat de bonnen niet goed leesbaar waren terwijl op het invulformulier alles zwart op wit staat.
Zij zouden ons ook binnen 2 weken na aankoop informeren of alles in orde was maar......DAT... Lees meer
ongeveer 2 maand geleden hadden wij opeens een streep in het beeld, dit hebben we vervolgens gemeld bij expert (daar hebben we hem gekocht ) die heeft het door gegeven aan samsung vervolgens worden we gebeld door selectro om een... Lees meer
In december 2017 een Galaxy J 1 mini prime met modelnummer SM-J106H gekocht.
Helaas kan ik er niet mee bellen of gebeld worden aangezien ik dan een hangslot met de melding krijg "2x tikken om te ontgrendelen". Helaas kan ik tikken... Lees meer
In augustus 2017 nieuwe Samsung Galaxy S8 gekocht. Nadat ik het toestel een week gebruikt te hebben in Nederland, ben ik voor een paar weken naar het buitenland gegaan. Bij aankomst van mijn bestemming bleek mijn S8 een "regiolock" te... Lees meer