Klacht: Samsung Galaxy S4 valt steeds uit.

op 23 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten (via de klantenservice), waarbij ik een Samsung Galaxy S4 uitgekozen heb.
Hier kreeg ik meteen problemen mee, de telefoon valt iedere keer uit en wordt erg warm als deze gebruikt wordt.
Hiermee ben ik naar de kpn winkel gegaan, telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Nu is de telefoon inmiddels al 2 keer opgestuurd ter reparatie, maar het probleem blijft bestaan.
Tot op heden is er vanuit de kpn geen passende oplossing gezocht, mij is verteld dat ik de telefoon 4 keer moet laten repareren voordat er een andere oplossing gezocht wordt.
Hier ben ik het niet mee eens, ik heb een telefoon die niet goed werkt.
Daarbij ben iedere keer mijn telefoon voor 2 weken kwijt, en het probleem blijft bestaan.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe telefoon of andere passende oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GriffinsPhone