Klacht: Saldo plots op 0

op 25 juni 2017 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 juni had ik nog 3001 air mails nu kijk ik zondag 25 juni weer staat hij op 0 en herkent hij mijn pas niet meer.
Dit vind ik een beetje vreemd.
Ook kan ik niet meer inloggen omdat hij mijn kaart niet herkend.
Oplossing alles herstellen hoe het de 24 was.

Gewenste Oplossing:

Oplossing alles herstellen hoe het de 24 was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Airmiles over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Airmiles in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Airmiles een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Airmiles

Heeft op 26 juni 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen.60