Klacht: Salaris niet uitbetaald

op 17 februari 2018 over Tempo-Team in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tempo-Team over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tempo-Team in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tempo-Team een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tempo-Team

Heeft op 17 februari 2018 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Ahmet, uiteraard is het de bedoeling dat je wordt uitbetaald als je gewerkt hebt. Je kunt hiervoor het best met de Tempo-Team vestiging waar je via werkt telefonisch contact opnemen. Daar zit jouw contactpersoon en hij of zij kan dit voor jou in orde maken. Hier kan je het nummer opzoeken: https://www.tempo-team.nl/vestigingen/

Heeft op 17 februari 2018 om 13:04 geantwoord

Ik had ze gebeld en tevens de payroll afdeling. En niemand wist wanneer ik uitbetaald zou worden, wat ik erg merkwaardig vindt.

Ik vind dit geen goede oplossing.

Bericht van Tempo-Team

7 maanden geleden - Zou je een e-mail willen sturen met je voor/achternaam/woonplaats en je verhaal en de stappen die je al hebt ondernomen naar internet@tempo-team.nl Geef in de e-mail ook even aan dat je via Payroll wordt uitbetaald. Dan gaan wij het proberen voor je uit te zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Att2018