Klacht: salaris

op 20 juli 2016 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Heb een hele vervelende ervaring met olympia uitzendbureau.
Zal bij het begin beginnen.
Na eerst telefonisch contact te hebben gehad en een persoonlijk gesprek kon ik de week daarop beginnen met mijn werkzaamheden.
Dit is week 26. De afspraak was dat veiligheidsschoenen en een klokpas overhandigd zou worden.

De schoenen heb ik gekregen. Dezelfde week heb ik contact gezocht om aan te geven dat ik de klokpas nog niet heb ontvangen.
Dit zou in orde worden gemaakt.( de klokpas heb je nodig zodat je uren correct worden ingevoerd en afgehandeld zodat er tot uitbetaling overgegaan kan worden)

In de week 27 heb ik nog geen klokpas ontvangen.
Na wat rondvraag heb ik van een medecollega begrepen dat er de eerste 2 weken niet uitbetaald wordt en de 3e week de eerste 2 weken worden uitbetaald.
Dit is gecorrespondeerd met de vraag via de mail of het wel goed komt met de betalingen aangezien ik geen klokpas heb ontvangen.
Hier op is gereageerd dat het allemaal in orde zou komen.

Echter bij week 28 aangekomen heb ik nog niets ontvangen.
Met mijn contract is het ook geen zuivere koffie geweest want die kreeg ik na meerdere malen aanvragen pas week 28.

Het is een opbouw van incidenten.
Zoals mijn roosters die niet kloppen waar ik steeds zelf achteraan moet gaan.

In week 28 heb ik aan de bel getrokken en telefonisch contact gehad met een collega van olympia en die vertelde mij dat er om de week word uitbetaald.
Waarbij ik aangaf dat dit tot op heden nog niet is voldaan.
De collega in kwestie zou mij hierover terugbellen en dit is ook niet gebeurd.

Naarmate de dag verstreek krijg ik een mail van een andere collega met de vraag of ik de weken en de uren die ik heb gewerkt wil doormailen want die zijn niet ontvangen.

Ik ben direct naar de leiding gelopen en heb aangegeven wat de situatie is.
Het advies dat ik gekregen heb ik naar kantoor te lopen en dit aan te kaarten.
Op kantoor kreeg ik te horen dat dit via de klokpas gaat!

Nu ga ik dus terug naar Olympia Uitzendbureau en die zijn al weg om 2 uur!
Bij het kantoor van het aangrenzende uitzendbureau krijg ik uit het niets een klokpas waar geen uren op zijn verwerkt.

Zoals u al kunt lezen krijg ik het gevoel behoorlijk aan het lijntje te worden gehouden.
De volgende dag dus week 28 op de vrijdag ben ik naar kantoor gegaan.
En de werkgever in kwestie heeft geen enkel moeite gedaan om een fout wat bij hun ligt op te lossen.

In plaats daar van wordt de schuld op een ander geschoven terwijl ik toch echt een contract bij Olympia heb getekend.
Nu zitten we in week 29 en nog steeds is dit geheel niet geregeld en verloopt het contact heel moeizaam.

Zo moeizaam dat ik het overweeg andere stappen te ondernemen.
Ik vind dit heel erg storend en ben erg teleurgesteld op de manier waarop Olympia Uitzendbureau met de gang van zaken omgaat.
Dat ik met de smoes wordt weggestuurd dat er nieuwe functies worden bekleed en dat het even wennen is brengt geen brood op mijn plank.

niet

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gyenzo